Beste bewoners,
Hierbij willen wij u informeren over de geplande werkzaamheden aan de WKO-installatie bij u in de wijk. Wij hebben geconstateerd dat er een aantal aanpassingen/vernieuwingen gedaan moeten worden aan de transportpompen in de ringleidingenwaar uw woning op aangesloten is.
- woensdag 4 augustus 2021
- Zijdemos 1 t/m 27 (oneven)
- Zijdemos 2 t/m 28 (even)
- donderdag 5 augustus 2021
- Schijfmos 39 t/m 85 (oneven)
- Rimpelmos 1 t/m 20
- vrijdag 6 augustus 2021
- Pronkmos 1 t/m 123 (oneven)
- Witmos 2 t/m 36 (even)
- maandag 9 augustus 2021
- Het Mos 1 t/m 9
- Zilvermos 1 t/m 61 (oneven)
- Kantmos 2 t/m 62 (even)
- dinsdag 10 augustus 2021
- Schijfmos 2 t/m 80 (even)
De werkzaamheden vinden op de genoemde dagen plaats tussen 09.00 uur en 15.00 uur.
Heeft u een warmtepomp?
Tijdens deze uren kunt u tijdelijk geen gebruik maken van bronwarmte- en koeling uit het systeem. Voor aanvang van de werkzaamheden willen wij u vragen om uw warmtepomp uit te schakelen of op elektrisch bijverwarmen te zetten. Het omzetten van de warmtepomp op elektrisch bijverwarmen kan hogere elektrakosten met zich meebrengen. Wij adviseren u om deze stand alleen te gebruiken als er warm water of CV nodig is. Per mail en/of post wordt de handleiding aan alle bewoners verstrekt.
Wij verzoeken u om de warmtepomp op voor 09.00 uur omgezet te hebben. Vanaf 15.00 uur kunt u de warmtepomp weer terug op normaal bedrijf zetten.
Bent u met vakantie? Geen zorgen. De kans op hinder is klein, aangezien de buitentemperaturen hoog genoeg zijn, er is een kleine kans dat er een warmtepomp een code 60 storing krijgt. De warmtepompen die wij op afstand (via internet) kunnen benaderen worden aan het eind van de dag gecontroleerd en indien nodig gereset.
Kunnen wij de warmtepomp niet op afstand resetten en is men met vakantie? Geen probleem, bij terugkeer van vakantie kunt u de warmtepomp eenmalig zelf resetten.
Heeft u een koelunit?
Tijdens deze uren kunt u tijdelijk geen gebruik maken van bronkoeling uit het systeem. Vanaf ca. 15.00 uur wordt de levering automatisch hersteld. U hoeft verder geen actie te ondernemen.
Wanneer er nog vragen zijn dan kunt u contact met ons opnemen via 0344-750276 of klantzaken@duurzaamopgewekt.nl.